Web Analytics
Blog
Home / Blog

Kosten SEO specialist

Wat mag een SEO specialist kosten? Waar moet je op rekenen? Daar ga ik in deze blog op in. Tóch begint het met het herkénnen van een échte SEO specialist. Want anders is je geld sowieso weggegooid. En dat is niet  de bedoeling! In de blog 'Hoe herken je een goede SEO specialist' heb ik belangrijke tips beschreven waar [...]

Hoe herken je een goede SEO specialist?

Best belangrijk: hoe vind je een goede SEO specialist?! Want er zit heel wat kaf onder het koren! Er zijn nl. geen richtlijnen vastgesteld, dus iedereen mag zich SEO expert noemen. En daar begint de ellende. Want als SEO niet goed wordt aangepakt levert het je niets op en is het gebakken lucht. Sterker nog: door onkunde kan het [...]

Yoast SEO plugin zinvol of juist niet?

Veel mensen maken gebruik van de Yoast SEO plugin. Dat snap ik. Als je geen of weinig kennis van SEO hebt, dan helpt Yoast je op weg. De tool wijst je op het implementeren van de meest elementaire SEO basiselementen in je website. Voor de helderheid eerst een korte beschrijving en een paar voorbeelden van hoe Yoast dit doet. Hoe helpt Yoast [...]

SEO tips voor toprank op 400 miljoen (!) resultaten?

'Succesvol Online' = 'meer omzet'. Bij meer omzet draait het om Conversie (en toepassen van verkooptechnieken). Maar het begint altijd met veel aandacht. Beter gevonden worden. Je website met SEO dus. Hoe doe je dat, beter gevonden worden? Wat zijn de beste SEO tips? En wat is de beste SEO-aanpak? En "er is zoveel online concurrentie, daar kom ik [...]

Is Social Media Marketing waardevol voor joú?

"Is Social Media Marketing ook waardevol voor mijn business?": deze vraag krijg ik vaak als ik met een ondernemer om tafel zit. Jij bent dus zeker niet de enige ondernemer die met het 'probleem' worstelt of je aan moet haken in het Social Media gebeuren. Daarnaast krijg ik ook vaak de vraag: "Waarom levert Social Media mij zo weinig [...]

Omzet verhogen met €150.000 door slechts 1 aanpassing

Jouw website levert te weinig omzet op? Of je weet zelfs helemaal niet wat je website je oplevert. Herken je dit? De hoogste tijd om je website eens onder de loep te nemen. Vaak kunnen kleine aanpassingen al het verschil maken. En zo flink de omzet verhogen. Neem nu één van onze klanten in de reisbranche. Te weinig omzet [...]

95% van ondernemers loopt omzet mis met website

ZWOLLE - Elke ondernemer weet dat je je bedrijf en je product of dienst onder de aandacht moet brengen van je doelgroep. Dat de bedrijfswebsite voor veel leads en verkoop kan zorgen hebben ondernemers soms ook nog wel gehoord. Toch is in 95% van de gevallen de bedrijfswebsite van ondernemers daar helemaal niet op ingericht. Hoeveel online bezoekers had u [...]

Van http naar https met SSL het complete stappenplan!

Je website heeft inmiddels goede rankingposities in Google op verschillende zoekwoordcombinaties. Nu ga je over van http naar https met ssl-certificaat. Moet je dan rekening houden met verlies op het gebied van je mooie SEO-posities? Nee, zeker niet! Maar dan moet je de migratie naar ssl, wel correct uitvoeren! Om fouten en problemen te voorkomen heb ik het complete [...]

SEO Scan tools en charlatans

Een ondernemer benadert ons als SEO-specialist met de vraag om hem advies te geven in een 'niet te missen kans'. Deze ondernemer heeft een MKB bijeenkomst bijgewoond en 'een geweldige SEO scan tool' gezien. De tool maakt een SEO scan van een website en geeft aan welke verbeteringen er op SEO gebied (= Zoekmachine Optimalisatie) moeten worden doorgevoerd. Handig, [...]

Cialdini, AIDA-marketing en maximale Conversie

Mijn vader, inmiddels gepensioneerd, komt uit een ondernemersgezin en is een rasechte verkoper. Hij is iemand die aan een Eskimo nog een ijskast verkoopt. Onbewust gebruikt hij verkooptechnieken zoals die prachtig worden beschreven door Cialdini. Nog steeds zet hij voor verschillende goede doelen zijn verkooptalent regelmatig in bij de verkoop van spullen en producten op markten. Elke keer weer [...]

Ga naar de bovenkant