Cases
Home / Cases
Portfoliowaaier Succesvolle websites

Ga net als Bart ook voor goud!
Succesvol Online Marketing: topresultaat door perfectie

Cases

Ben jij ambitieus en wil je online écht het verschil maken? Perfecte kwaliteit en 100% resultaat? Of het nu gaat om kleine of grote bedrijven, voor BrownFish maakt dat geen enkel verschil. Ambitie is the key!

Ook Olympisch schaatskampioen Bart Veldkamp koos voor onze top aanpak. Bart levert 100% natuurlijke voedingsproducten en gaat bij alles wat hij doet voor goud. Ga jij ook voor goud?

Met het unieke concept van het combineren van SEO & Conversie én blijven optimaliseren boek ik veel succes voor m’n klanten. Graag toon ik jou enkele gerichte, verschillende cases:

    • € 150.000 extra aan leads met slechts 1 aanpassing
    • Topranking op vele miljoenen (!) zoekresultaten
    • 1ste positie Google met 30 zoekwoorden
    • Topverkoop Jeany’s denim shoecovers
    • 949% groei unieke bezoekers

Brownfish heeft tot volle tevredenheid onze website gemaakt en zorgt ervoor dat we goed gevonden worden. Eerst onderzochten we wat we precies wilden gaan doen, waarin we uniek zijn en wat we wilden aanbieden. Deze stap lijkt simpel en logisch maar bleek toch voor genoeg denkwerk te zorgen.

Vervolgens is er een website ontworpen die voldeed aan onze eisen en goed voelde wat betreft de uitstraling. Aan- en opmerkingen over de layout of tekst werden snel en serieus behandeld. De lijnen zijn kort en het contact direct dus dat is fijn samenwerken: ik had het gevoel dat er echt voor ons gewerkt werd en het resultaat is dan ook iets om trots op te zijn.

Een website is een dynamisch gebeuren en er moet aan gewerkt blijven worden. Zowel op de achtergrond als wat de klant ziet. Het is belangrijk om pagina 1 van Google te staan en hierdoor hebben we dan ook mooie omzet weten te genereren.

Ik heb echt het gevoel dat we samen werken aan onze site. Ik ben blij met Brownfish.

Projectleider HTWEsther

Case: € 150.000 extra leads met slechts 1 aanpassing

Groei Online Leads

Eén van de klanten van BrownFish krijgt te weinig leads op één van hun diensten. Deze klant trekt de conclusie dat er geen behoefte is. Ten onrechte, zo blijkt uit de cijfers en statistieken.

Vanuit de ‘achterkant’ van de website signaleert BrownFish dat een doelgroep niet benut wordt. Op advies van BrownFish wordt er een kleine, maar cruciale aanpassing doorgevoerd in de website. Benieuwd hoe wij met deze aanpassing in een half jaar tijd € 150.000 extra leads hebben gegenereerd? Lees het nu in deze blog.

Folkert inventariseert, schakelt en zet vervolgens strategische stappen. Alles met als doel jouw als cliënt naar een optimaal product te brengen. Hij doet dat op zeer geïnteresseerde wijze, met humor, met duidelijke uitleg waar nodig, maar dwingt je ook kritisch naar je eigen doelstelling te kijken. Hij levert een product dat staat!

Projectleider HTWCarine Vos, Studiekeuzecoach & Studiekeuzebegeleiding, Richting-Wijzer Advies

Case: Topranking op vele miljoenen (!) zoekresultaten

‘Succesvol Online’ is onze business. Op deze zoekwoordcombinatie zit niet alleen een enorme hoeveelheid concurrentie. In Google vind je hierop vele miljoenen (!) concurrerende resultaten.

Ook wat betreft kwaliteit zit er een bijzonder zware concurrentie op. De absolute SEO-top van Nederland wil scoren op deze zoekwoordcombinatie. We zijn dan ook trots op de topranking in Google.

De gemiddelde concurrentie op de zoekresultaten van onze klanten zit op ongeveer 400.000 concurrerende resultaten. Je begrijpt dat wij overtuigd zijn dat wij op jouw zoekwoordcombinaties ook de absolute topranking voor je zullen behalen.

Folkert is uitermate doelgericht op een warm zakelijke wijze. Hij is gedegen, to the point en toetst voordurend aan het gewenste resultaat. Dit echter zonder de menselijke kant uit het oog te verliezen. Daarnaast beschikt hij over een dosis humor en relativeringsvermogen. Ik ken weinig mensen waarmee het zo prettig samenwerken is.

Projectleider HTWSandra, Projectleider HTW

Case: 1ste positie Google met 30 zoekwoorden

SEO topranking Google

SEO Statistieken Google

Voor één van onze klanten in de reisbranche hebben we een effectieve website gemaakt. De afbeelding geeft de groei aan op SEO gebied voor ruim 73 (!) zoekwoordcombinaties. Er geldt: hoe donkerder de kleur bij een zoekterm, des te hoger de ranking en positie in Google.

Samengevat ranking in Google:

  • 1ste plaats op 30 zoekwoorden
  • 2e/3e plaats op 27 zoekwoorden
  • in de top 10 op 64 zoekwoorden

Het aantal bezoekers is niet alleen zeer hoog. Dit zijn nota bene precies de gewenste bezoekers uit de doelgroep met de gewenste behoefte. Kortom en erg belangrijk: hoge bezoekersaantallen met een zeer hoge conversiegraad van maar liefst 99%!

Folkert is zeer analitisch en meedenkend in de oplossingsrichting, met het oog op proces en IT. Folkert vraagt goed door en wil snappen hoe zaken werken. Aannames doet Folkert niet. Vertrouwen is erg belangrijk. In voor geintje. Dit alles maakt het voor mij erg prettig om met Folkert samen te werken.

Engbert Flapper Judo ZwolleP. Verkroost, Manager Digital Factory

Case: Topverkoop Jeany’s denim shoecovers

Jeany's denim shoecovers HelpTeamWork

Het product Jeany’s is het uithangbord voor Stichting HelpTeamWork. Jeany’s zijn denim shoecovers (ook wel overschoenen genoemd) die gemaakt worden uit gerecycled denim en die je over je schoenen draagt om de vloer schoon te houden. Jeany’s worden veel gebruikt bij kinderdagverblijven.

Jeany’s hanteert ‘No budget Marketing’ (geen uitgaven aan marketing en tóch resultaat). De opdracht voor BrownFish was dan ook: creëer 2 pagina’s die zelfstandig Stichting HelpTeamWork Online landelijk in de kijker plaatsen en zorgen voor Online Leads en omzet. Inmiddels kunnen de vrijwilligers van Stichting HelpTeamWork het aantal bestellingen nog maar nauwelijks verwerken……….

Mijn samenwerking met Folkert heb ik als zeer prettig ervaren. Integriteit en loyaliteit zijn kernwaarden die bij hem hoog in het vaandel staan. Daarnaast is Folkert open, communiceert helder en kan de verwachtingen goed managen. Is in staat om teams te mobiliseren en aan te sturen en zorgt, met zijn drive (en humor), voor een goede sfeer in het team.

Engbert Flapper Judo ZwolleJurgen, Partner GRC

Case: 949% groei unieke bezoekers

Groei Unique Visits

Voor een klant (sinds 2011) in consumentenproducten heeft BrownFish een nieuwe website gebouwd. Deze website verving hun oude reeds bestaande website. Deze nieuwe website werd geheel gericht op bezoek & Conversie.

De toename van het bezoekersaantal laat duidelijke winst zien. Die is verhoogd tot 949%. Het directe resultaat hiervan op de conversieverhoging (857%) zal je niet verbazen. Gevolg is dat de website is omgeturnd tot een zeer winstgevend verkoopkanaal.

Conclusie: Elk van deze cases tonen heel duidelijk de winst die met doelgerichte SEO (Zoekmachine Optimalisatie) en Conversie (bezoekers verleiden tot Online Verkoop) te behalen valt.

Wil je weten wat doelgerichte SEO & Conversie voor jou kan betekenen? Vraag het me gewoon eventjes.

Check nu de doelgerichte succesvolle aanpak
  • Explosieve groei aantal bezoekers uit jouw doelgroep

  • Forse toename aantal Leads & bestellingen

  • Substantiële verhoging Rendement

  • Signaleren nieuwe Online kansen