SEO specialist

De SEO-specialist: het begin van jouw succes!

SEO specialist

Jij zoekt een ervaren SEO specialist, want jouw website wordt niet (goed) gevonden in Google. En dat wil je graag veranderen. Heel begrijpelijk! Want hoe beter je SEO, hoe hoger je rankt in Google, dus hoe meer bezoekers je krijgt. En meer bezoekers betekent meer leads, dus meer omzet.

Wat kun je van de SEO-specialist verwachten?

Onze SEO expert start met een doelgroep onderzoek, zoekwoorden onderzoek, zoekvolume onderzoek en concurrentieanalyse. Daarna wordt de website structuur en website techniek van jouw website gecheckt. Vervolgens wordt met contentmarketing de inhoud van jouw website geoptimaliseerd.

  • Doelgroep onderzoek
  • Zoekwoorden onderzoek
  • Zoekvolume onderzoek
  • Concurrentieanalyse
  • Website structuur verbeteren
  • Website techniek verbeteren
  • Contentmarketing
  • enz.

Uiteraard is dat niet alles. Ook alle ándere SEO-kansen gaan we zo optimaal mogelijk benutten. Want hoe beter Google kan ‘lezen’ om welke business het gaat, hoe hoger Google jouw website zal ranken.

Wil je SEO-advies of concrete hulp?

Als SEO specialist kijk ik graag met je mee in je bestaande website om meer traffic te genereren. Soms kun je met een paar simpele tips en aanpassingen al winst boeken. Uit ervaring weet ik wat belangrijk is en waar je op moet letten.

Wil je geen SEO advies, maar wil je dat ik je als SEO specialist alle SEO-werkzaamheden uit handen neem? Dat kan natuurlijk ook. Neem in beide gevallen gerust vrijblijvend contact op. Ik denk graag met je mee.

  • Eigenaar BrownFish Folkert Visser: SEO expert & Conversie specialist

  • ‘succesvol online’: topranking Google op tientallen miljoenen(!) zoekresultaten

Vraag & Antwoord

SEO is de afkorting van Search Engine Optimization, vertaald: Zoekmachine Optimalisatie. Wanneer de specialist in SEO een website optimaliseert voor een zoekmachine wordt deze beter gevonden in de organische resultaten van bijv. zoekmachine Google.

Voor Google is het van essentieel belang dat de zoekresultaten voor hun klanten zo goed mogelijk van kwaliteit zijn. Hoe beter de kwaliteit, hoe meer mensen gebruik zullen maken van Google en dat is uiteraard weer goed voor de business van Google.

Dat is afhankelijk van een aantal factoren. O.a. hoeveel pagina’s telt je website? Gaat het om een ‘gewone’ website of een webshop? Hoe staat de techniek van je huidige website ervoor, oftewel moet de SEO expert veel extra werk verrichten omdat die niet op orde is? Wat is je budget? Hoe lastig is het om met je zoekwoorden te scoren? Enz. Wil je weten wat het je gaat kosten? Vraag gerust een vrijblijvend en GRATIS voorstel.

Met SEO bouwt de SEO-specialist aan je score voor Online Presence. Met SEA is dat niet het geval. Ons advies: zorg eerst altijd voor optimale SEO. Daarna kun je afhankelijk van je budget prima een SEA-strategie toevoegen.

Nee, dat is niet persé nodig. Je kunt SEO ook prima optimaliseren in een bestaande website. Vraag onze SEO-specialist eventueel gewoon eventjes om advies.

Dat kan heel veel redenen hebben. Bijv. er is op de verkeerde zoekwoorden ingezet. Of de structuur van je website zit niet goed in elkaar. Het kan ook liggen aan de URL’s van je website die niet goed zijn. Of misschien zit er wel dubbele content in je website. Ook de techniek van je website is erg belangrijk voor SEO enz. Er zijn veel factoren die hierbij een rol spelen. De SEO specialist houdt zich intensief bezig met al deze factoren.

De SEO expert moet alle belangrijke SEO onderdelen goed zetten. Dan gaat het om de eerste basiszaken. Hierboven bij het kopje ‘Wat kun je van ons verwachten’ staat een greep uit de belangrijke zaken die essentieel zijn voor jouw online succes. Daarna moeten uiteraard ook de aanvullende SEO items door de specialist strak gezet worden om het optimale SEO resultaat voor jouw website in Google te bereiken.

Dat ligt helemaal aan wat jij wilt. Onze SEO specialist helpt je graag op weg met SEO advies. Maar natuurlijk helpen we je ook graag bij het daadwerkelijke verwerken van de SEO technieken in je website. En daarna het monitoren van de effecten ervan om het beste online resultaat voor jou te regelen. Het is helemaal aan jou.

Dat is eigenlijk heel simpel. Als je niet (goed) weet wat je doelgroep zoekt/nodig heeft, dan kun je niet een goed zoekwoorden onderzoek en zoekvolume onderzoek doen. En als je geen goed zoekwoorden onderzoek en zoekvolume onderzoek kunt doen, dan kun je niet de optimale SEO (zoek)woorden bepalen en in je website verwerken.

Daarnaast is het belangrijk dat je weet wat je concurrenten doen. Op deze manier kun je nl. inschatten wat je kansen zijn en op welke zoekwoorden je het beste kunt gaan zitten. Een goede SEO specialist start hiermee. Als je deze 2 essentiële zaken niet meeneemt in je SEO optimalisatie dan heb je de eerste slag voor optimale SEO al verloren.

  • Laat je overtuigen door ons behaalde succes met o.a. het zoekwoord ‘succesvol online’. Deze staat al vele jaren in de top van Google tussen meer dan 10 miljoen(!) zoekresultaten. Check for yourself.
  • Als SEO specialist verbinden wij ons aan jouw succes. Als je ons de SEO van je website laat uitvoeren dan is het nl. niet zo dat we de SEO voor je aanpassen en dan weer weg zijn. Nee, we blijven continu de resultaten voor je in de gaten houden en bijsturen waar nodig. We zijn gedreven en laten nooit los. Want jouw resultaat is waar het om draait. Als jij tevreden bent, zijn wij dat ook.
  • Daarom doen we ook niet aan jaarcontracten. Dat vinden we eerlijk gezegd bull-shit. Want waarom zou je nog aan ons vast moeten zitten als je niet tevreden bent? Daar moet je niet aan denken! Dus bij ons kun je ‘gewoon’ maandelijks opzeggen als je dat wilt. Reken maar dat we hard voor je werken om het door jou gewenste resultaat te krijgen :-)!