Web Analytics
Blog
Home / Blog

Het OGSM voorbeeld (deel 2)

We pakken de draad, zoals gezegd, weer op bij Goal 3 en 4. Daarna gaan we natuurlijk door naar de concrete 'Strategies' en 'Measures'. Tot slot vind je het complete OGSM plan op 1 A4-tje en lees je, zoals beloofd ;-), of mijn persoonlijke goede voornemen wel, niet of deels is geslaagd. Mijn OGSM bedrijfsplan ook graag op 1 [...]

Het OGSM voorbeeld (deel 1)

Met dit OGSM voorbeeld laat ik je zien hoe je een OGSM maakt en hoe je ‘m scherp maakt. Een handige vingeroefening om direct én concreet mee aan de slag te kunnen gaan. Want met een scherp OGSM plan in handen maak jij jouw bedrijf of organisatie tot een succes. In mijn eerste OGSM-artikel, gepubliceerd op Online Marketing platform Frankwachting.com, [...]

Schiet ‘in de roos’ en word succesvol online

Ken je dat? Je hoofd borrelt van de ideeën en plannen om je bedrijf tot een succes te maken. Er komen prachtige mogelijkheden op je pad waar je helemaal enthousiast van wordt. Je ziet het helemaal voor je. Allemaal kansen om een mooie boterham mee te verdienen. Juist in dát waar jij zo goed in bent. Iets opbouwen of verder [...]

Waarom kranten- en TV reclames niet meer werken

Je kunt je afvragen of kranten en TV reclames nog wel rendabel zijn. 'Tijden veranderen' en 'ontwikkelingen volgen elkaar snel op' daarover is menigeen het eens. Neem bijvoorbeeld ons mobieltje waar we inmiddels bijna mee zijn vergroeid. Tel daarbij op de ontwikkeling van bijv. de smart TV 's, de smart watches, de smart brillen, de ontwikkeling van geavanceerde games zoals [...]

Online Marketeer: in 3 concrete stappen succesvol

Jij wilt een Online Marketeer aan boord die jou leads en daarmee werk gaat opleveren. Want je bent er inmiddels achter: Online Marketing is in deze tijd broodnodig om 'het' te maken. En ik kan je melden: je bent goed bezig! Want Online Marketing kan inderdaad voor jou hét verschil gaan maken tussen slagen of falen in de (online) [...]

Kosten SEO specialist

Wat mag een SEO specialist kosten? Waar moet je op rekenen? Daar ga ik in deze blog op in. Tóch begint het met het herkénnen van een échte SEO specialist. Want anders is je geld sowieso weggegooid. En dat is niet  de bedoeling! In de blog 'Hoe herken je een goede SEO specialist' heb ik belangrijke tips beschreven waar [...]

Hoe herken je een goede SEO specialist?

Best belangrijk: hoe vind je een goede SEO specialist?! Want er zit heel wat kaf onder het koren! Er zijn nl. geen richtlijnen vastgesteld, dus iedereen mag zich SEO expert noemen. En daar begint de ellende. Want als SEO niet goed wordt aangepakt levert het je niets op en is het gebakken lucht. Sterker nog: door onkunde kan het [...]

Yoast SEO plugin zinvol of juist niet?

Veel mensen maken gebruik van de Yoast SEO plugin. Dat snap ik. Als je geen of weinig kennis van SEO hebt, dan helpt Yoast je op weg. De tool wijst je op het implementeren van de meest elementaire SEO basiselementen in je website. Voor de helderheid eerst een korte beschrijving en een paar voorbeelden van hoe Yoast dit doet. Hoe helpt Yoast [...]

SEO tips voor toprank op 400 miljoen (!) resultaten?

'Succesvol Online' = 'meer omzet'. Bij meer omzet draait het om Conversie (en toepassen van verkooptechnieken). Maar het begint altijd met veel aandacht. Beter gevonden worden. Je website met SEO dus. Hoe doe je dat, beter gevonden worden? Wat zijn de beste SEO tips? En wat is de beste SEO-aanpak? En "er is zoveel online concurrentie, daar kom ik [...]

Is Social Media Marketing waardevol voor joú?

"Is Social Media Marketing ook waardevol voor mijn business?": deze vraag krijg ik vaak als ik met een ondernemer om tafel zit. Jij bent dus zeker niet de enige ondernemer die met het 'probleem' worstelt of je aan moet haken in het Social Media gebeuren. Daarnaast krijg ik ook vaak de vraag: "Waarom levert Social Media mij zo weinig [...]

Go to Top